Ko vodstvo podjetja ugotavlja, da nastajajo težave pri izvajanju aktivnosti posameznega procesa (v komerciali, logistiki, proizvodnji), ki so povezane z manjšo učinkovitostjo, nezadostno kvaliteto.
Ko nastane potreba po večji kontroli procesa.
Ko vodstvo podjetja zazna nepoznavanje aktivnosti s strani zaposlenih (za potrebe usposabljanja novo zaposlenih).
Ko je potreben procesni model zaradi širitve poslovanja na nove trge in podobno.
Kako jo izvajamo?
Izdelava posnetka stanja: na delovnih sestankih s ključnimi poznavalci obstoječega stanja posnamemo obstoječe stanje
Izdelava modela AS IS: na osnovi posnetka stanja pripravimo tabelarični in grafični model procesa
Izdelava prenove procesa: na delovnih sestankih s ključnimi poznavalci obstoječega stanja pripravimo predloge za spremembe v procesu (organizacijske, informacijske)
Izdelava modela TO BE: na osnovi rezultatov sestankov pripravimo tabelarični in grafični model prenovljenega procesa.
Kako jo izvajamo?
Diagram poteka v VISIO in tabela aktivnosti (AS IS in TO BE).
Matrika odgovornosti po podprocesih.
Tabela poročil in prejemnikov poročil (informacije, potrebne za nadzor procesa).